ännu ett prov.

Här är ännu en mirakelprodukt som jag har fått prova av mamma - en hårolja från Landoll Milano som heter Nashi Argan. Något av det bästa som jag någonsin testat på mitt hår - blev en helt annan kvalité som jag aldrig varit med om innan! Dock så funkar det inte att använda den efter varje tvätt men var 5te brukar jag ta och jisses vilken förvandling. En flaska på 100 ml är lätt värt priset som ligger på 200 kr (eller så funkar det att höra av sig
till Hårslingan på 23300 och köpa ett litet prov för 20 kr innan man bestämmer sig)  ;)

På flaskan står det såhär :
Landoll Milano Nashi Argan Beauty Treatment for all kind of hair 100ml Nashi Argan Beauty Treatment
for all kind of hair är en blandning av bl a 100% organiska oljor (argan olja och linfröolja). Denna olja
kan stimulera de vitala cellernas funktion. Passar alla hårtyper.

• Ger glans och styrka till matta och livlösa hår.
• Ger omedelbar och långtidsverkande mjukhet.
• Främjar hanterbarhet, tar bort trassel från håret.
• Reparerar trasigt hår omedelbart.
• Produkten har blivit tillverkad med minsta möjliga åverkan på miljön.
• Skyddar mot solens UV-strålar.
• Går in på djupet utan att lämna kvar överskott på hårstrået.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback


Till startsidan igen?


Maria Persson. 23 år.
Bor i Karlskrona, Blekinge.
Plugga Psykiatri på BCY.
Förlovad med världens mest underbara Micke.

Jag skriver av mig om allt det som ligger mig varmast om hjärtat. Har en stor passion för make up & mode - framför allt skor & väskor. Älskar vardagslyx!

Som maskrosbarn lever jag mitt liv till det yttersta för att inte missa någonting och mitt motto är att ta en dag i taget och inte låta rädslan styra livet! Drömmar är till för att uppfyllas!

bloglovin