latte macchiato & kanelbulle ♥


Nu är det paus i pluggandet och firar framgången med en latte och två kanelbullar.  =)


Trackbacks ()

tidsfördriv ♥


FYRA ANTINGEN ELLER:

1. Pierca tungan eller näsan? - tungan eftersom jag redan har det.
2. Vara seriös eller rolig? - rolig
3. Brinna upp eller drunkna? - öhm, pest eller kolera?
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? - japp, jag älskar :)
2. Sol eller måne? - sol!
3. Vinter eller höst? - vinter
4. Soligt eller regnigt? - soligt är ofta roligare men regn är mysigt
5. Är du uttråkad? - hm ja, finns inte så mycket att göra så tidigt


OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? - 07.51
2. Vart vill du bo? - London
4. Vill du gifta dig? - möjligtvis
5. Är du kär? - jaaa!
6. Favoritårstid? - antingen sommar eller vår, inte bestämt mig
7. Vill du ha barn? - ja jag längtar


HAR DU UNDER DE SENASTE 3 dygnen:

1. Hackat lök? - nej, gråter i flera dygn om jag gör de
2. Kramat någon? - jadå
3. Känt dig fånig? - hah, ahhh!
4. Sträckt på armen och låtit som en gnu? - möjligtvis i sömnen
5. Byggt en samlingsplats för borttappade och lite trasiga hårlockar? - haha, nej
6. Skrivit en novell för att sedan dricka upp den? - haha, nej
7. Skrattat som aldrig förut? - nej tyvärr
8. Suttit vid datorn? - allt för många timmar
9. Fått en puss? - många pussar!
10. Fått en kram? - ja
11. Saknat någon? - ja gör det nu också
12. Sagt jag älskar dig? - jaa  ♥



Trackbacks ()

tävling ♥

Glöm inte att anmäla dig till att vinna en valfri VooDolls  --  klicka här för att komma till inlägget!
Vinnaren dras under senare delen av dagen.



(Nu ska jag vara duktig o sätta mig och plugga)



Edit: Tävlingen är avslutad och vinnaren dragen men håll utkik efter nya tävlingar snart.

Trackbacks ()

äntligen ♥


Har bara en sak :
Äntligen så har pengarna från HP kommit så nu
kan jag faktiskt betala tillbaka pappa lånet som
jag fick till den nya datorn.



En annan nyhet är även :
Nu har kameran äntligen lagit av totalt, den kan
inte läsa minneskortet så nu blir det för expert
jäklarna att fixa det innan vi tar det ännu längre
och går till KO för jag orkar inte mer skit snack.

Trackbacks ()

helvetes jävla skit expert!!

VARNING FÖR NEGATIV REKLAM!

Jag är så förbannad att jag skakar! Jag fick huvudvärk så fort imbisilerna ute
på Expert öppnade sina munnar och började med sitt skit snack. Det han kom
fram till, efter 20 minuters tjafs, är att bara för att han inte ser problemet på
kameran just då (i affären) så kunde han inte göra något! Hur fan resonerar
man då?! Bara för att problemet inte visar sig just då betyder ju fan inte det
att det inte finns där. Vad är oddsen på att t.ex. en mobil som startar om sig
ibland gör det just precis när man står inne i butiken? Nej fan heller. Och sen
uppe på allt så ville han att jag skulle lämna kvar den där ute så de kunde
prova den och se om felet visade sig - helvete heller! Jag kan använda den
4 ggr så mycket som de skulle kunna göra plus jag litar inte på dem för 5 öre.
De snackar en massa skit snack, fick skicka iväg datorn 5 ggr innan någon
ens fick tummen ur röven och ringde upp till HP för att få en reklamation. Trots
att policyn säger att det ska bli reklamation efter 3 (!!!) ggr.
Nu ska jag sätta mig och ta så mycket kort att fingrarna kommer blöda för
jag vet att problemet kommer komma tillbaka och då ska jag fan gå ut till
idioterna och trycka upp den i ansiktet på dem. Man skrattar inte åt mig
och tror att jag inte vet något bara för att jag inte jobbar med det.
Så med andra ord, vill ni få bra service om något mot förmodan skulle
gå sönder gå hellre någon annanstans - det kommer jag göra för jag vägrar
betala mer för deras löner när de inte ens kan göra en enkel kund nöjd.


Trackbacks ()

dagens sminkning ♥

(har den gamla kameran som inte riktigt funkar så ha överseende med bildkvaliten.)



Kör på en ganska naturlig sminkning idag,
solen skiner så solglasögonen åker med in
till stan och då behövs inte så mycket smink.

Concealer från Viva la Diva
Foundation från Maxfactor
Puder från H&M
Mascara
från IsaDora

Trackbacks ()

favorit ♥

Jag har min absoluta favoritsida på Modekungen,
älskar kläderna för det är verkligen min typ av grejer.







Nu blev min önskelista väldigt lång, vad vill du ha förnågot?

Trackbacks ()

typisk maria-dag ♥

Idag är det en sådan typiskt maria-dag, vaknade med ont
i huvudet och mår illa - vilket jag visserligen brukar göra
på morgonen. Men idag är det mycket värre vet inte vart
jag ska ta vägen och vet inte om jag vågar äta någon
frukost trots att jag vet att jag måste annars går det aldrig
över. Plus att jag måste må bättre till elva för har möte för
att lämna över nyckel till en tjej kl halv tolv och det kan jag
verkligen inte missa. Sen var det ju meningen att M och jag
skulle ut till Expert och jag måste verkligen sätta mig och fixa
klart min uppgift som ska lämnas in senast söndag. Vilket jag
är lite orolig över. Måste även skriva klart uppsatsen om Irland
och skicka in utkastet till läraren - har bara till 5 maj (kanske
borde förlänga??) på mig att bli klar med två 15 sidors uppsatser.
Känns inte som om det kommer gå med tanke på att det är så
jäkla mycket annat samtidigt också.

Nej men usch vad jag klagar nu.. Men det är inte slut ännu, måste
faktiskt klaga lite på byggarbetarna som håller på och gräver upp
asfallten utanför vårt hus. Men nu ska jag fixa en kanna kaffe till
oss så vi vaknar och så jag kan vara lite trevlig mot M innan han
försvinner iväg till ännu en lång jobbdag.

Trackbacks ()

min kärlek ♥

Ibland är det verkligen skönt med en pojkvän
som jobbar inom samma bransch som jag är
sur på, kameran funkar inte riktigt fortfarande
så nu har vi bestämt att vi ska åka ut till Expert
för att bitcha så mycket som möjligt så de fixar
allting på riktigt. Är så jäkla trött på det nu och
har en känsla av att det faktiskt har gått över
gränsen när de som jobbar där känner mig vid
namn. HAHA. Men det är kul egentligen, kunden
har alltid rätt helt enkelt & måste se till att få
igenom det denna gången. En gång för alla.

Men nu ska jag ta bort sminket och sen gå och
lägga mig för imorgon kommer det bli en stor dag.


Trackbacks ()

kamera upphittad ♥

Nu har jag äntligen varit ute på Expert och hämtat
hem min lilla kamera igen. De har tydligen bytt ut
kretskort och optikenheten men det absolut första
den gjorde när jag kom hem och stoppade i
minneskortet var att bli helt svart - ingenting hände.
Så där stod jag och pillade och pillade - ut med kort,
in med kort, byta kort, byta tillbaka kort - tillslut så
funkade det men jag är jäkligt osäker ändå. Optiken
verkar vara lite konstig och det känns inte helt bra.
Men sålänge problemen inte kommer tillbaka så är
jag nöjd.   =)

Men det absolut bästa med att kameran kommit
tillbaka är att jag nu kan visa min fina lilla spegel
som pappa köpte på IKEA igår, den heter VÄNNA
och står så fint på min vita malmbyrå i sovrummet.



Visst var den fin? Den skrek "Maria!!" rakt igenom
datorn när jag såg den första gången och den var
ännu snyggare i verkligheten. Kostade bara 69:-.

Men nu ska jag gå och fixa en bacon / broccoli paj innan min magen börjar skrika så grannarna hör.

Trackbacks ()

speciellt sms ♥

Äntligen så har Expert gjort sitt jobb!!
Var ju och lämnade in min kamera i början
av förra veckan och idag skickar de sms
och säger att de har fått tillbaka den och jag
kan komma ut och hämta den. Härligt tänker
jag - enda tills M kommer hem och frågar om
jag har ringt ut och pratat med dem för att få
veta om de har reparerat den eller om de bara
har skickat tillbaka den eftersom de brukar ta
3 veckor på sig. Jag har självklart inte ringt
utan naiva lilla jag tar förgivet att de har fixat
den eller att jag kommer få en ny. Jag ska
ställa till med sånt liv så de ger mig en bara
för att få mig därifrån annars  ^^


Får se om jag kommer hem med en
sådanhär eller någon annan snygging.


Trackbacks ()

bror duktig? ♥

Vad ska jag kalla mig, syster duktig? För nu är dagens största
och första projekt uppe och iordning, dvd-hyllan Benno står nu
så fint full med filmer i stora rummet. Tyvärr så kunde jag inte
sätta den där jag ville för golvet (!!!) var så snett att hela hyllan
lutade, jäkla gammla hus. Men hittade ett annat ställe att sätta
den där den nästan passade bättre in så det gjorde inte så
mycket egentligen. Skönt att få upp alla filmer som känt sig så
ensamma i den stora lådan hemma i den tomma lägenheten.



Men nu är andnings pausen slut och jag ska fortsätta försöka
få alla grejer att gå ihop innan lusten går ur mig totalt men först
ska jag dricka upp mitt kaffe - Gevalia Cappuccino Daim inside!


Trackbacks ()

personlig almanacka ♥

I fredags fick jag hem min personliga almanacka
från Tryckdig.se och jag blev super nöjd! En bild
på mig på framsidan och sedan började den inte
förrän den första mars, så härligt att man kan
välja det själv.



Inuti på de första 4 sidorna valde jag att lägga in
lite bilder på mina söta vänner så jag alltid bär dem
med mig och sen på veckosidorna så la jag till att
det skulle finnas veckans träning, veckans prov &
veckans att-göra
. Passar mig jätte bra så jag kan
hålla sten koll på allting nu.



Jag är jätte nöjd och den kommer ha en given plats i min väska framöver.
Gå in på tryckdig.se och gör din egen nu!

Trackbacks ()

visions by oriflame ♥

"Vill du vinna ett splitternytt sminkkit från Oriflames kollektion Visions?
Nu har du chansen! Jag lottar ut en Freaking Amazing Waterproof mascara
i färgen “Black” och ett Bootylicious Lip Gloss i färgen “Oh Baby”.
Båda produkterna är självklart oanvända och redo för att flytta hem till dig!"


Jag kan inte beskriva med ord hur gärna
jag vill vinna detta kitet, hade varit super
att få lägga till det i samlingen!    ♥ ♥ ♥

Trackbacks ()

music ♥





Ibland börjar jag påminnelse om hur mycket jag kan ta..

Trackbacks ()

färdig städat och rent ♥

Nu har jag och M varit och städat nästan hela min lilla
lägenhet för att den ska vara klar när tjejen som ska
hyra den kan flytta in på tisdag, känns jätte kul.
Nu är vi sambos på riktigt känns det som, lovely!

Fått grejerna som pappa köpte åt oss på IKEA också
så imorgon blir det knep och knåp för att fixa det
imorgon, måste få upp dvd-hyllan och filmerna imorn.
Plus min rosa-glittrig pimpade spegel som han även
köpte. Den ska stå på min byrå i sovrummet hade
jag tänkt men får se om den passar in där.
Men idag så är det ingenting mer som ska fixas
för gud vad jag är trött efter denna dagen, så nu
blir det tv och dator tills jag ska sova   ^^

Trackbacks ()

blocket.se ♥

Nu har jag äntligen hittat en bild på bokhyllan / tv-hyllan
som M vill sälja, den står bara i källaren och tar plats just
nu och vi behöver det utrymmet till annat. Plus att den inte
får plats överhuvudtaget i denna lägenheten och flytt finns
inte på kartan förrän om en bra lång framtid. Någon som
är sugen på att köpa? Skriv en kommentar så klart   =)

höjd: 1,58 m
Bredd: 2,32 m
Djup: 46 cm


Trackbacks ()

photoshop ♥


Nu har jag suttit i 40 minuter o väntat på att Photoshop
ska installeras och det går inte ens framåt! Jag blir så
jäkla irriterad för måste använda det i skoluppgiften för
jag kan verkligen inte med paint, jäkla skit!
Varför är alltid söndag sån irritationsdag?



Trackbacks ()

egna leggings ♥

Sånahär tankar slår mig bara när jag har tråkigt, hur svårt skulle
det egentligen vara att sy ett par egna leggings? Jag vill ha ett par
i spets och hittar inga som jag blir riktigt sugen på så jag funderar
riktigt på att fixa ett par själv. Har hittat ett tyg som jag tycker jätte
mycket om men samtidigt så vet jag inte riktigt hur jag ska börja,
någon som kan ge tips eller förslag till ett bra mönster?


Lace Rose Leggings SEK 299, Saint Tropez - NELLY.COM

Trackbacks ()

ser fram emot imorgon ♥

Ser fram emot imorgon jätte mycket, ska shoppa genom pappa som ska åka till IKEA i Kalmar  =)
IKEA är speciellt för mig av någon anledning, känner mig så vuxen.


Trackbacks ()

känslorna rinner över ♥

Likt ett tårögt barn med en trasig leksak
som ber oss laga den,
kom jag till Gud med brustna drömmar
för att han var min vän.
Men istället för att låta Gud
helt enkelt arbeta ifred,
stannade jag kvar i verkstaden
och ville vara med.
Till slut rafsade jag åt mig dem och sa:
"Blir du aldrig klar?"
"Mitt barn", sa han,
"Det är omöjligt,
så länge du vill ha dem kvar."


Jag insåg väldigt tidigt att det var något "fel" på mig,
på min familj och alla relationer som jag hade i livet.
Det fanns väldigt lite äkta och jag visste nog aldrig
vad kärlek var, eller hur det kändes att få en riktig kram
förrän jag var 12 och min kompis dog. Jag kommer ihåg
att jag, mormor, mamma & min morbror var hos släktingar
i Motala just den veckan när vi alla fick reda på det.
Eller mamma hade läst det i tidningen samma måndag som
vi skulle åka och bestämde sig för att inte berätta för mig
bara för att hon inte ville förstöra min semester. Så hon
berättade för mig samma dag som begravningen var,
på torsdagen under den veckan. Jag har nog aldrig känt
mig så handlingsförlamad och sviken - hur kunde hon inte
berätta för mig så jag fick en ärlig chans att vara med
på hennes minnesstund? Är det rätt att bestämma något
sådant åt en 12-åring? Hade inte jag rätt att bestämma
det själv? Jag hade likaväl kunnat stanna hemma hos pappa.
Men i vilket fall som helst, jag kommer ihåg att jag kom in
genom dörren till den lilla stugan som vi bodde i och mormor
förstår direkt att mamma har berättat och hon tar mig i famnen
och kramar mig så ärligt och äkta som jag aldrig har känt förut.
Min mormor och min farmor har alltid varit min trygga punkt i
livet och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra när de inte finns
där längre. Jag bara ber om att jag har en annan stabil punkt
i kärleken och med M när väl det händer.

Men åter till poängen, hur det än är så lärde jag mig aldrig om
kärlek i min familj då det materiella nästan alltid har tagit över.
Det är så dys som jag har vuxit upp, med en mamma som tvingats
jobba enormt för att vi skulle överleva och en pappa som varit
väldigt distanserad med jobb och övriga nöjen. Men på något sätt
så hittade jag dit själv, jag hittade kärlek i en speciell vän som
gett mig så enormt mycket - han har alltid känt mig bättre än vad
jag själv har gjort. Han har varit ett enormt stöd genom nästan
halva mitt liv och faktiskt älskat mig trots att jag själv aldrig gjort
det och jag kan ärligt säga att han har räddat mitt liv många
gånger trots att han nog aldrig har förstått det själv. Jag blir
glad av alla minnen som jag tänker på nästan dagligen, det
är en sån stor del av mig och jag kommer aldrig glömma det -
jag är glad över att jag har haft chansen att känna och dela
mitt liv med en sån människa under så många år.

Jag är tacksam över mitt liv trots alla motgångar och alla
människor som jag har träffat under vägen. Jag har tur som
har fått en ny chans till ett bra liv efter den branta vägen
rakt åt helvetet som jag vandrade för 2 år sedan. Jag har
kommit lång väg och på tisdag (den 30/3) är det ett år
sedan jag gick på mitt sista möte i efterbehandlingen.

Jag tackar min lycklig stjärna över att jag fått styrkan
att dra mig upp till ytan och att jag fick hjälp med att
acceptera mitt förflutna. Jag är tacksam över att jag
fick chansen att växa upp och hittade en massa härliga
människor (och vänner) på vägen.   ♥

Trackbacks ()

tjejkväll & wii boogie ♥

Vilken härlig kväll det var igår, kom hem till Linn tidigt och vi högg in
i hennes nya spel till Wii'et. Hon hade varit iväg och köpt Wii Boogie
så vi dansade och sjöng hela kvällen nästan - sk*t kul och riktigt
underhållande! Blev lite sugen på att köpa ett själv men M vill inte..













Blev att åka in till stan tidigt för att träffa Martin och han kompis för
att gå och äta lite onyttig mat - snällt av honom att dela med sig till mig.
Sen bestämde vi oss för att faktiskt gå in på Harry's och kolla upp vad
det var för ställe, precis öppnat nästan ju så var jätte mycket roligt folk.
Träffade en gammal kompis som jag nog inte har träffat på säkert 4 år
eller något, inte alls avundsjuk på honom nej - han berättade att han
varit utomlands i några år och var hemma nu några dagar innan han
åkte vidare till Cypern! Jag vill också åka utomlands till värmen, speciellt
nu när jag sitter och tittar ut genom fönstret och ser den helt igenkorkade
gråa himlen och regnet som hänger i luften. Nej men det var en rolig och
lyckad kväll trots att mina klackar höll på att ta död på mig under
promenaden hem.. Får lära mig att lägga in en sula till nästa gång.  =)

Trackbacks ()

Nu har vi dansat och skrattat så nu blir d...

Nu har vi dansat och skrattat så nu blir det pyramiden så vi får skratta lite till. Tjejkväll är härligt!


Trackbacks ()

i väntans stunder ♥


Nu sitter jag här halvsminkad men färdig klädd och väntar på att
pappa ska hämta mig och maten och sen köra oss båda bort till Linn.

Har mina snygga nya nitringar från Lindex och mina nya (gåvo)öronhängen från Frozza.se.

Kommer en massa bilder imorgon för nu måste jag gå.
Ha en bra kväll  =)

Trackbacks ()

ännu en gång kom brevbäraren på besök ♥

Jag kan inte förklara hur chockad jag blir varje gång brevbäraren ringer
på dörren, vilket har blivit väldigt mycket nu sedan jag flyttade hit  ^^
Har fått en överraskning i posten nästan varje dag faktiskt. Idag var det
två paket - ett från Nelly och ett litet i vitt kuvert som såg lite konstigt ut.


Paketet från Nelly som var en onödigt stor påse till väldigt små saker.



Corrector pen från Malva för 99:- & MavaDry Spray från Malva för 79:- & Glam French Tip Stickers i rosa för 29:-


Men eftersom mina naglar redan är snyggt svarta nu plus att de
svarta passar mycket bättre till min outfit som jag ska ha ikväll.
Men jag lovar att jag ska prova att göra french med rosa glittriga
tippar någon dag i veckan så får ni se och höra hur det gick.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite för ikväll,
ser ut som om jag har ett stort kråkbo på huvudet!

Trackbacks ()

bikini ♥


Gå in och rösta på min bikini snälla! ♥


Trackbacks ()

vad irriterad jag blir ♥

Jag har haft problem med firefox senaste tiden och h*lvete
vad förbannad jag blir nu, precis när jag skulle trycka på
knappen för att lämna in provet så hänger det sig och jag
får bara snällt stänga ner allt och slänga mig på telefonen
för att få tag i läraren. Som självklart inte svarar i telefon..
Suck vad jag blir trött, jag orkar inte idag - jag är så trött!!

Trackbacks ()

telefonmöte & första delprovet ♥

God morgon!

Nu sitter jag här ännu en tidig morgon och bara väntar på att tiden ska gå, prick kl 8 ska jag börja med det första delprovet i Rehab/Hab så det blir klart lite tidigt. För sen ska jag börja med en massa förberedelser inför ikväll, ska hem till Linn för lite tjejkväll med Wii.

Men nu ska jag sätta mig och göra mitt prov.

Trackbacks ()

natti natti ♥


Överraskningen blev positivt mottagen, var bara för honom att kliva
innanför dörren och sen sätta sig till bords där det serverades våfflor.
Inte alla som har sån lyx - eller har ni det i vardagen?




Sen så kom nästa positiva överraskning, & gud vad kul det kommer bli,
fast det får jag inte berätta men ni kommer få reda på det någongång
fram till december, maybe. Bara några få månader kvar och det ska
bli kul att se hur livet kan ändras bara sådär helt plötsligt   =)
I'm happy and I love my life, not bad right?  ♥


Något som jag måste pinga lite för imorgon är "min" nya ansiktscreme,
eller ja det var M som köpte den men jag använder den lika mycket.

Men nu ska jag fortsätta kolla klart på Criminal Minds innan jag går
och kryper ner i sängen, har första delprovet i Rehab/Hab imorgon
så behöver få en riktig god nattsömn för att hjärnan ska kunna funka.

Sov gott & dröm sött ♥

Trackbacks ()

snabbis ♥


Nu sitter jag helt uppspeedad i datastolen och väntar på att M ska
komma hem från jobbet så jag kan få ge honom hans överraskning.
Inget stort men det är väl tanken som räknas?



Trackbacks ()

äntligen hemma ♥

Nu har jag äntligen kommit hem och slagit mig ner i soffan
efter en lång dag på stan, först tandläkaren och sen affärer.

Gick direkt från tandläkaren (läs tortyren) till Lindex för att
leta efter jeans idag med, men hittade inga snygga men
hittade däremot dessa super snygga på barnavdelningen  ^^

Nu vill jag bara har sommar & sol med solglasögon, sandaler, små väskor och glas.

Rosa jeans - barnavdelningen Lindex - 249:-


Trackbacks ()

plockat upp min mobil ♥

(Detta blir nästan som ett mobil inlägg nu för har inte tillgång till er riktig (läs min) dator)


Jag sitter på M's jobb och har precis hämtat ut min gamla
nyfixade mobil, touchen är utbytt så nu funkar den faktiskt.
Solen skiner och det gick bra hos tandläkaren så jag mår
super just nu, bestämt mig för att gå hem och lämna lite
påsar och hämta post och sen ge mig ut på en liten promenad
men kameran i högsta hugg självklart. Så kommer bilder senare.

Hoppas eran dag är lika bra som min  ♥


Trackbacks ()

veckans sanning ♥

01.
Jag har haft mina bäbisnamn bestämda sedan jag gick i trean.

02.
Jag har gått en öppenvårdsbehandling för dysberoende
tillsammans med fem alkoholister som jag hade mer
gemensamt än de flesta gamla kompisar.

03.
Blir beroende av julmust / påskmust så fort det finns ute i affären.

04.
Är duktig på att laga mat om jag verkligen anstränger mig.


Trackbacks ()

uppe med tuppen ♥

God morgon allihop!

Visst är det en härlig dag..?
Solen håller på och spricka igenom molnen och jag ska snart till tandläkaren..
Nej det är ingen speciellt härlig dag - jag hatar att gå till tandläkaren.
Jag har nog ingen större skräck än det, eller jo spindlar och småkryp är nog
värre, men inte ens att gå till doktorn och ta spruta är lite hemskt som att gå
till tandläkaren. Jäkla sk*t att vakna till en torsdagsmorgon.

Att kika på min kära mugg är iallafall en riktig pick me up  =)

Trackbacks ()

nyshoppat ♥

Dagens shopping blev inte alls vad jag hade förväntat mig utan blev
bara två saker som jag hade tänkt mig - baslack till naglarna och ett linne.

Sneakers - barnavdelningen på Stadium - 299:-

 

Tjock luvtröja - barnavdelningen Stadium - 199:-

Högklackade boots - Dinsko - 449:-

Sommarlinne - Gina Tricot - 129:-

Svart nagellack - Wet n' Wild - 49:-
Base coat - Depend - 25:-


Trackbacks ()



Till startsidan igen?


Maria Persson. 23 år.
Bor i Karlskrona, Blekinge.
Plugga Psykiatri på BCY.
Förlovad med världens mest underbara Micke.

Jag skriver av mig om allt det som ligger mig varmast om hjärtat. Har en stor passion för make up & mode - framför allt skor & väskor. Älskar vardagslyx!

Som maskrosbarn lever jag mitt liv till det yttersta för att inte missa någonting och mitt motto är att ta en dag i taget och inte låta rädslan styra livet! Drömmar är till för att uppfyllas!

bloglovin