legat och sovit ♥

Idag har jag inte gjort någonting (pluggat pytte lite) och sen legat och sovit. Vaknade och mådde så sjukt
illa att jag knappt kunde sitta upp, och eftersom det regnar och blåser ute så bestämde jag mig för att jag
nog inte skulle missa något heller. Spenderat hela dagen hemma med katten med andra ord, men nu ska
jag och M snart upp till stan och gå på födelsedagsfika för Putte som fyller 23 idag  =)

Trackbacks ()

dagen började med datorn i knät ♥

Fatta detta : Jag hade alarm kl 8 för att gå upp och göra slutprovet i Socialt behandlingsarbete som jag nu
hållt på med i 5 veckor. Hade provet från 8.15 till 13.15, ett ganska stort prov med andra ord, men jag fick
väldigt bra tuff~tuff så var klar redan tjugo över tio. Skönt att äntligen få det klart för nu har jag bara lite
kvar på Samhällen innan jag är helt klar, och då har jag äntligen mitt slutbetyg - dags nu efter fyra år  =)

Men nu ska jag göra mig iordning för dagen så jag är klar när Marie ringer och hämtar upp mig för mötet.

Trackbacks ()

skolan har tagit över mitt liv ♥

Jag har verkligen varit jätte dålig på att lägga tid på bloggen nu senaste dagarna, anledningen till det
är enkelt - jag är helt uppslukad i skolan. Nästa fredag slutar terminen (eller ja allt ska vara inne då)
och jag har sista provet imorgon och sista inlämningsuppgiften nästa fredag. Jag ligger så satans efter
i samhällskunskapen att jag får ångest så fort jag tänker på det, men har bara mig själv att skylla på
eftersom det är jag som har skjutit upp det nu enda sedan i mars något.. Men men, dessa sista två
veckorna har jag verkligen fått märka att jag lever. Har pressat mig själv så hårt i allt att jag har
konstant huvudvärk, sover skit och har t.o.m fått tillbaka lite tvångstankar. haha. Kan inte höja ljudet
lite utan måste höja fem steg varje gång (från 10 till 15 till 20) - helt sjukt vilka kontrollbehov jag får
fram ibland.  ^^

Men något som jag måste hinna visa nu är den fina hemgjorda
presenten som Henrietta gjorde till M's födelsedag förra helgen.
Visst är den fin? Baksidan var full av 6 dosor snus som han hade
önskat sig. Älskar hennes pyssel. Så gå in och kolla ni med.





Men trots att skolan tar upp mer än mycket tid just nu så fick jag ta mig tid för att åka en utflykt
till Ronneby i torsdags för att gå på en anställningsintervju inför sommarjobb - gick jätte bra så
jag hoppas verkligen att jag får det. Visst att det tar en stund att ta sig fram och tillbaka dit men
för detta jobbet skulle jag nog t.o.m kunna pendla hur mycket som helst! Håll tummarna!

Igår tog jag även ledigt lite för att träffa Linn och gå en runda på stan, bestämde oss för att äta
lunch uppe på Åhlens café och sen ta efterrätt i form av glass ute i solen i parken. För mig blev
det självklart en Callipo Cola (absoluta favoriten förutom Ben&Jerrys). Men eftersom vi hade
kollat klart uppe på stan så gick vi ner för att möta Martin & Putte för att följa med och kika när
de spelade volleyboll - jätte mysigt men super kallt så fick tigga till mig en tröja av Martin att
låna (som även fick följa med mig hem  ^^).

Tre av killarna har varit utomlands och ser ut som pepparkakor så
vi andra ser mer eller mindre ut som små rosa grisar bredvid dem.





Måste dela med mig av några bilder på vår nybadade sötnos också.



Trackbacks ()

things I want... ♥

...but I can't have!

Laila Skogsberg Jeans SEK 1199, Tiger Of Sweden - NELLY.COM Ultimate Stretch Denim903 SEK 299, Only - NELLY.COM Montana Super Low Jeans SEK 699, Only - NELLY.COM Pin Up Pant SEK 949, Fornarina - NELLY.COM Kex Tan SEK 1095, Acne - NELLY.COM Joan Jeans SEK 1095, Killah - NELLY.COM


Trackbacks ()

ångest är ett bra drivmedel ♥

Jisses vad ångest är ett bra drivmedel vad det gäller studier - är lite små stressad inför terminens slut
nu när det bara är två veckor kvar och jag har en del delkurs kvar i samhällen och en massa kvar i distans
studier. Speciellt ett betygsamtal för rehab/hab som jag verkligen inte ser fram emot - hon klankade ner på
precis allting med mitt prov och enligt mig och vår kurslitteratur har hon fel i det hon säger..
Speciellt sen med att hon sa att jag bara utgått från faktan som står i kurslitteraturen till provet, då har jag
bara en fråga - vad f*n ska jag annars utgå ifrån?! Nej det ska bli ett intressant samtal för jag vägrar
få IG i en kurs nu när jag är så nära bara för att läraren och jag inte kommer överrens.



Men idag har jag iallafall ett schema att gå efter ;
- studier en bra stund till
- upp på stan och äta lunch
- bort till Henrietta på fika
- hälsa på mormor med mamma
- städa
- acoa möte

Trackbacks ()

things I want... ♥

... but I can't have.




Allt från Eleven / Smashbox till ett värde av ca 3000.


Trackbacks ()

älskade kamera ♥

Idag hittade jag ett väldigt bra tips i en blogg, en sida där man kunde anmäla ett lag bestående
av två personer. Laget (Linn & jag) hoppas sedan att bli utvalt att få testa en Canon 550D som
man efter en månad gör en recension på och utvärderar lite och därefter FÅR!

Tror inte att jag ens kan berätta hur gärna jag vill ha denna!! Skulle vara ett riktigt uppsving i
både bloggandet och i fotandet, speciellt nu när det blir sommar och sol  =)




Se så fin den är!

Trackbacks ()

kan det bli mer fel? ♥

Usch vad det är tråkigt när saker och ting inte blir som det är menat..


Trackbacks ()

idag lider jag ♥

Allt jag har att säga idag är : huvudvärk!

Jag är helt utslagen idag, lagt mig i soffan med täcke och kudde för att hoppas att huvudvärken som har
mig i sitt jäkla våld kommer släppa snart. Inte för att jag tror det med tanke på att det inte ens hjälper
med tabletter, tur att hon ringde och bokade om jobbintervjun som jag egentligen skulle på idag. Hade
aldrig kunnat koncentrerat mig så mycket och hade absolut inte gjort ett bra intryck. Sen var det bara
synd att jag redan hade bokat och betalat biljetten ner så det var ju bara onödigt utkastade pengar men
hade en mamma som tyckte så synd om mig att hon sa att hon skulle betala så fick tillbaka dem  =)

Så nu ska jag fortsätta att prata med Piri-Piri som ligger och piper till mig.


Trackbacks ()

things I want... ♥

... but I can't have.




Allt från Eleven / Smashbox till ett värde av ca 3000.


Trackbacks ()

väldigt liten uppdatering ♥

Nu kommer det bli en väldigt liten uppdatering. Blev ju ingen igår för då hade vi kalas med föräldrar och
vänner för M's födelsedag - blev jätte lyckat trots att jag lät som en döende kråka hela tiden. Totalt tappat
rösten. Men fick en fin klöspelare till katten från pappa, Lotta & farmor för bra studieresultat  ^^



Den fina tårtan som vi fick ca halva kvar så kom hit och ät tårta!



Var tvungen att fixa till mig lite fint, så lockade iallafall håret..



.. och drog på mig min fina nya långklänning som jag nu mera är kär i!


Idag är jag däremot totalt nergången, huvudet känns som en bowlingkula och ögonen vill bara fall ihop trots
att jag har sovit mer än vad jag borde. Men är man sjuk så är man.. bara att inse och acceptera tror jag..

Trackbacks ()

mirakel medicin ♥

Nu sitter jag här, med en ond hals och ett tungt huvud,
och dricker svärmors mirakel medicin som vi fått,
någon gul klump som man ska lägga i teét -
vet inte riktigt vad det är men det verkar funka.


Igår kom ju som sagt M hem från Stockholm efter att ha varit där på jobbresa, och snacka om att han kom hem
med ett brak. Han hade massa presenter med sig så det blev både paket öppning för mig (som blev riktigt
överraskad) och han som fick paket för att han fyllde år.
Blev jätte glad när han tar fram en ny väska till min dator (en röd en denna gången så jag kan byta när kläderna
inte matchar den rosa)  ^^ och en kameraväska samt en jätte snygg mobilväska i svart till min nya bäbis  =)
Och så fick jag en jätte tuff grön sjal från Scullcandy tillsammans med ett par mina hörlurar från dem också.

Men det absolut bästa var ändå att jag fick ett 8 gb minneskort till mobilen - var något nytt skit som tydligen
skulle vara jätte snabbt. Äntligen ett minneskort så jag kan ladda över musik lättare!




Trackbacks ()

sovit i en allt för stor säng ♥



Idag är det ingen vanlig dag för det är min älsklings födelsedag! Men eftersom han fortfarande är uppe i Stockholm
och inte kommer hem förrän sent så ska jag spendera dagen med att plocka och dona här hemma så det är perfekt
tills imorgon när föräldrar och kompisar kommer för kalas. Var ju som sagt och besällde tårta igår och hoppas han blir
positivt överraskad för jag fick fria tyglar till det  ^^

Men ändå, jag har en ganska dålig dag idag. Varit jobbigt att sova själv i en sån stor säng i natt när jag är van vid
att ligga tryckt in mot väggen så mycket som möjligt så sovit skit dåligt och vaknade med en sådan hemsk  huvudvärk
så jag trodde att jag skulle explodera när jag ställde mig upp. Men tog mig iallafall in till soffan och nu efter att jag
fått lite frisk luft så börjar det bli bättre och jag känner mig mer fylld av liv nu.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och försöka få ner den stora tv kartongen i källaren så den slipper stå här uppe
längre, katten får spunk på den och jag börjar också irritera mig på den. Bara det att vi inte har så stor plats i källaren
heller så får väl se hur det går, får väl börja pussla så mycket jag kan för att få in den.  =)

Trackbacks ()

äntligen slagit mig ner ♥

Var och hjälpte mamma att skylta om igår, vi blev väldigt nöjda men vad tycker ni?



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja jisses, idag har det inte blivit speciellt mycket skrivande gjort.
Dagen började med att min älskade M åkte upp till Stockholm för att stanna där över natten och komma
hem imorgon kväll - jätte tråkigt med tanke på att det är en speciellt dag imorgon men vi får träffa en
timme innan dagen är slut iallafall. Men nu till det som har gjort denna dagen så himla rolig, för det första
så var det så varmt och fint väder att jag fick plocka fram de nya jeansen och nya jackan (som visades
i det tidigare inlägget)
och dra mig upp på stan för att luncha med pappa + köpa födelsedagspresent som
blev väldigt lyckat. Sen mitt uppe i lunchen så kom jag på att jag var tvungen att gå och beställa tårta och
kaffebröd innan jag gick hem, vilket var tur att jag kom på annars hade det blivit kaos på lördag! Så blev
att så snällt lunka iväg och fixa det innan jag gick hem igen.

Väl hemma så hände det absolut roligaste, för någon månad sedan så skickade jag in ansökan om jobb i
Ronneby - ett jobb som jag verkligen ville ha - som jag totalt hade gett upp alla hopp om. Men nu ringde
kvinnan som var ansvarig för det och frågade om jag ville komma på intervju på tisdag - och självklart
ville jag det! Nu ska jag bara komma på hur jag kan ta mig dit, och om jag ens hittar i Ronneby.. Annars
får jag en väldigt bra chans att använda gps:en i mobilen  ^^

Men det var iallafall dagens stora glada nyhet, och det kändes att jag verkligen behövde det. För efter det
samtalet så fick jag en nytändning och slängde mig in i plugget och fick ena inlämningsuppgiften avklarad
och inlämnad innan jag gick vidare till att börja stor städa lägenheten. Fatta vilken kick jag fick då om jag
t.o.m ville städa i flera timmar, men lämnade kvar lite av kläderna och dammsugningen tills imorgon för
klockan blev för mycket och jag skulle ju faktiskt sätta mig framför en film och bara mysa i ensamheten.
Det är ju inte ofta jag är själv hemma nu för tiden - eller ja, jag har ju Piri-Piri också  ^^


Trackbacks ()

today I'm wearing this ♥



Mini jacka : Gina Tricot
Linne : H&M
Jeans : H&M

Trackbacks ()

vissa ska skjutas direkt ♥

(länk)



Det är inte ofta som jag fastnar för något som står i tidningen så hårt som jag gjorde för denna, fick tvinga
mig själv till att hålla tillbaka tårarna när jag läste det för M i morse. För det första så tycker jag så jäkla
synd om pojken - vem f*n snor en hund från ett barn, eller vem snor en hund överhuvudtaget? Vad får man
ut av det, snacka om att det är människor utan samvete. Hoppas hunden kommer tillbaka snabb nu!

Trackbacks ()

snabbis ♥

- Huvudvärk!! -


Idag blev jag inte väckt av att solen strålade rakt in i sovrummet utan idag var det en
brummande katt som kom upp och vandrade omkring i sängen. Tröttnade och gick upp
efter jag fick en stor jäkla fluff svans i munnen. Men tror inte hon blev så överlycklig
när jag kom upp för det första som jag gjorde var att ta bort och slänga blommorna
som hon gick och smaskade på tidigare. Ingen kan bli så förnärmad som vår lilla diva.


Trackbacks ()

love at first sight ♥



Jag har gjort det ännu en gång, jag har fallit pladask för ett par skor. Men denna gången är det ett par riktigt
somriga sandaler i beige från Skonamig.se. Fast att förklara dessa hade jag inte använt ordet skor, för det
berättar inte tillräckligt om hur underbara dem är - det är ögonorgasm x1000!!
Överst på min önskelista!

Jag kan bara sitta och drömma om hur fina de skulle vara på mina fötter tillsammans med min nya blommiga
super somriga långklänning från Gina Tricot. Tänk att få dansa runt hela nätterna i sommar i denna outfiten,
satan vad snygg jag hade känt mig! 


Trackbacks ()

(mobilblogg från min bäbis)

usch vad  tråkigt att solen gick i moln igen, jag som hade sett fram emot en dag på balkongen. Men jag och Piri-piri hann iallafall ut en liten runda med selen som vi fick av Henrietta  :)  

Trackbacks ()

idag har det hänt ♥



Äntligen så har det hänt, det är skinande sol ute!

Tyvärr så är det enda dumma med det att jag aldrig kan sova längre än till sju, för solens strålar precis rakt
in i sovrummet och på mig i sängen. Det är lite ledsamt, men i sånthär väder så lägger jag mig hellre i lagom
tid och går upp tidigt - bara för att njuta av solen. Det är bara synd att det blåser så mycket, som alltid i lilla
Karlskrona tyvärr, sen att vi bor precis vid havet gör ju inte det hela bättre.
Men jag ska ändå ta en kopp kaffe, smörgåsar, sätta på katten koppel och gå ut och sätta mig endast för att
njuta av livet och ledigheten. Visserligen så är det bara 9 grader ute än sålänge men måste passa på för om
jag har tur så vet jag ju faktiskt inte hur länge den kommer hålla i sin, jag längtar efter nya utmaningar och
nya saker att göra.

Nu : väcka M och höra hur det är med sjuklingen.
Sen : ge både mig och katten mat.


Trackbacks ()

vill bättra på min garderob ♥

Önskelista












Trackbacks ()

intervju ♥

Nu har jag varvat ner och kan t.o.m känna mig lugn inombords.



Imorse var det som sagt intervju för KY-utbildning Psykiatri som jag har sökt till som börjar efter sommaren,
sökte ju även förra året men hamnade då som 16de reserv men fick aldrig chansen så jag hoppas på bättre
tur detta året nu när jag har läst upp mina betyg. Men intervjun kändes bra och hon verkade nöjd så känner
mig tillfreds med hela situationen så gick iallafall därifrån utan en klump i magen detta året  =)
Så nu får jag bara sitta och hålla tummarna och vänta tills intagningsbeslutet trillar ner i brevlådan nångång
runt midsommar, tänk - bara ca 4 veckor kvar sedan får jag vet och då är min framtid bestämd. Otroligt.

Men nu ska jag inte tänka för mycket på det för då blir jag bara nervös eller psykotisk, väldigt lätt stressad
nu för tiden av någon konstig anledning. Därför jag har hamnat i sånhär redigt djup bloggsvacka också,
känner inte att jag har något att skriva om då allt känns helt blasé och väldigt oviktigt.
Men tillslut så kommer jag tillbaka, det lovar jag  =)

Trackbacks ()

varning för katten! ♥

Går inte direkt att säga att våran lilla Piri-Piri inte är smart, hennes koppel - som hon älskar
att jaga - ligger i glasskåpet och numera stor hon och sträcker sig så långt upp hon bara kan
för att se om hon själv når det. Genom glasdörrarna måste jag tilläga..





Trackbacks ()

ligger i sängen.

God natt alla för just nu ligger jag i sängen och mentalt förbereder mig för imorgon, ska nämligen på intervju för den KY-utbildningen som jag har sökt (för andra gången blir det.) Ska vara där klockan åtta så se till att hålla tummarna för mig från åtta och fram till tolv. Hoppas innerligt att mina betyg räcker nu när jag fixat till det. :) 

Trackbacks ()

vardagligt skrik ♥

Katten sitter i ena delen av lägenheten och jag sitter i andra delen och vi skriker till
varandra medan M fortfarande ligger och sover, snällt eller riktigt riktigt taskigt?



Nej men hon var sur på mig i morse för att jag gick upp och satte mig för att göra mitt prov
istället för att gå ut i köket och ge henne mat som jag brukar göra. Fick onda ögat av henne
hela tiden när jag satt ner så bestämde mig för att gå och ge henne mat nu när jag var klar,
hon fick mat - hon åt - hon blev glad igen. Så nu går hon runt och skriker i hela lägenheten
bara för att ingen vill jaga henne så hon ska få gos. Hon kom från köket, genom hallen och
ställer sig precis innanför dörren och tittar på mig - jag riktigt ser hur hon tar i enda från
bakbenen och ger ifrån sig sånt avgrundsvrål att jag trodde t.o.m mamma på pantarholmen
skulle höra henne.



Nu springer hon runt och purrar istället för att få uppmärksamhet så nu ska jag gå och öppna
dörren till sovrummet så hon kan gå in och väcka M för snart är det inte länge tills vi ska iväg
och träffa Palle & Henrietta och gå på utställning.

Trackbacks ()

femtonde maj tvåtusentio ♥

Idag har det varit en riktigt mysig dag.

M och jag började med att ta en runda upp på stan för att köpa skjorta & klocka till honom och skor till mig. Han lyckades få tag i en jätte fin klocka ganska billigt (800 kr) på Ur&Penn och jag fick äntligen tag i ett par skor upp
på skoaffären i Kronan, namnet har förtillfället försvunnit, för allt för mycket pengar. I'm in love with them so..



Sen var det dags att vandra bort till Palle & Henrietta, vänner som precis har gift sig för att fika och fira deras
kärlek som är så jäkla inspirerande. Speciellt för mig som då aldrig känt några med ett riktigt seriöst och stabilt
förhållande, skönt att kunna få tips och slippa gissa mig till nästan allt  =)
Efter vi gått därifrån så bestämde vi oss för att stanna till och äta någonstans och tillslut hamnade vi inne på Nivå
och köpte en riktig "lyxmiddag". Var absolut inte värt pengarna och jag blev riktigt besviken men var iallafall mat.

Så nu ska jag gå och ta bort sminket, borsta tänderna, ge min älskling en stor kyss, krypa ner i sängen och sen
pilla på min mobil (nu när jag äntligen fått över alla grejer som jag ville).

Trackbacks ()

sällskap i sängen ♥



Titta vilken sötnos som jag hade bredvid mig i sängen igår, hon hoppade upp och la sig där när jag satt och
pillade med min telefon och M satt och spelade. En primadonna som är sällskapssjuk hela tiden är det vi har
fått. Inte för att jag klagar, det är mysigt att ha någon hemma alltid och en liten svans vart jag än går.  =)

Men nu ska jag gå in och väcka min kära pojkvän och sen fixa iordning frukost för idag ska vi till kompisar
och fira deras bröllop som de överraskade med igår. & vi ska försöka komma upp på stan och shoppa lite
innan så klockan bara tickar på så nu känner jag mig stressad. Men jag återkommer senare.

Trackbacks ()

min nya bäbis ♥

Nu har jag äntligen skaffat mig en ny telefon,
tio i sex rusade mamma och jag in i affären och jag kom leénde ut med en Nokia N97mini i famnen.



Så nu sitter jag och pillar för att göra den så bra som möjligt för mig men jobbigt just nu för att jag
har inget minneskort till den.. Blir att köpa det på stan imorgon istället  =) Det var väl inversterade
pengar så nu kan jag skriva utan att få spunk på den andre mobilen - den är gammal och utsliten.


Usch jag har totalt tappat bort ordförmågan för tillfället så nu ska jag och
M gå upp till Nivå och ta en riktigt fruktig härlig drink med hans kompisar.

Trackbacks ()

the new me ♥

Snabb uppladdning av bild nu innan jag springer ner och möter
mamma och vi tuffar iväg till Kalmar för några timmar.



Trackbacks ()

bildbomb från tjejfesten ♥

Var: Hos Linn på Galgamarken
När : Lördagen den 8/5


Enjoy!



































Kortfattat : En väldigt lyckad kväll med nära nog till skrattkramp när vi väl gick till bussen för att åka in till stan.

Trackbacks ()

klippning ♥


Nu ska jag vara hos mamma för att klippa mig om 2 timmar & 45 minuter och
jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag vill göra. Beslutsångest till tusen!!

Trackbacks ()

ingen ordning på någonting ♥

Jag har hamnat i någon konstig snurr nu, har så jäkla lätt för att komma in i en känslospiral. Ena sekunden är jag
jätte glad, nästa sekund är jag as förbannad och sedan är jag så ledsen att jag får kämpa med att hålla tillbaka
tårarna. Som idag när jag var hemma hos mamma och upptäckte att papprena som vi väntar på inte hade kommit
så kunde jag allvarligt ha slagit sönder något, så förbannad blev jag över en sådan skit sak. Jag är så ur form av
någon anledning att jag inte ens vet varken fram eller bak - jag kan inte njuta eller slappna av för fem öre och det
börjar ta ut sin snälla rätt nu. Går och lägger mig skit tidigt och går upp sent plus att jag oftast går och sover igen
vid fyra då jag blir så trött att det gör ont i hela kroppen när jag försöker tvinga mig att vara vaken. Fattar inte vad
det är med mig. Speciellt med detta som håller på och sticker vid höften/ryggen, känns som om det inte står rätt
till i min kropp och själ.
Det är därför jag söker efter en förändring, därför jag ska klippa mig och därför jag haft uppehåll med att skriva
nu ett tag. Jag behöver göra om mig själv lite och den (egentligen) destruktiva människa som jag är så måste jag
mer eller mindre förinta mig själv innan jag kan bygga upp igen. Men dock så vet jag inte längre hur jag ska göra.
Känns som om det inte finns något sätt som jag kan göra just nu, måste hitta mitt tålamod igen för det är f*n ta
mig helt bortblåst senaste tiden.

Men nu ska jag sluta klaga, gråta lite och sen gå och lägga mig.

Trackbacks ()

fram med saxen ♥


Imorgon har jag tid hos mamma för att klippa mig så nu måste jag bara komma fram till vad jag vill göra också,
är så sjukt sugen på en förändring som lyfter upp allt nu inför sommaren men har några olika alternativ som jag
inte kan välja en av själv.   Så hjälp mig, vilket tycker ni är snyggast och vilket skulle jag passa bäst i??


Trackbacks ()

borta hela dagen ♥


Idag har jag knappt varit närvarande alls för har en massa att göra i skolan och sen fick jag reda
på att jag ska på jobbintervju imorgon också så håller på och förbereder mig. Men imorgon lovar
jag att jag ska vara tillbaka till mitt gamla vanliga jag  =)

Trackbacks ()

skrifttorka ♥


Ursäkta den dåliga uppdateringen men jag är inte ordentlig just nu, igår var jag knappt hemma och idag
sov vi jätte länge och sen har jag bara mått dåligt. Snurrig och magen krampar så kan knappt koncentrera
mig på skrämen för att se vad det står så ska lägga ner datorn nu.  God natt & sov gott!

Trackbacks ()



Till startsidan igen?


Maria Persson. 23 år.
Bor i Karlskrona, Blekinge.
Plugga Psykiatri på BCY.
Förlovad med världens mest underbara Micke.

Jag skriver av mig om allt det som ligger mig varmast om hjärtat. Har en stor passion för make up & mode - framför allt skor & väskor. Älskar vardagslyx!

Som maskrosbarn lever jag mitt liv till det yttersta för att inte missa någonting och mitt motto är att ta en dag i taget och inte låta rädslan styra livet! Drömmar är till för att uppfyllas!

bloglovin