en stressad måndag.

Idag blev det inte så mycket tid till att skriva av mig, mycket att göra på kort tid!

Dagen började halv tio hemma hos mig då den första av mina psykisar kom hit för en heldag framför våran redovisningsuppgift. Ett fall om en man som har diagnosen antisocial personlighetsstörning och blivit dömd för bedrägeri. Allt detta som jag kommit i väldigt nära kontakt med tidigare i livet så väldigt mycket minnen som ploppar upp under tiden. Fick en total käftsmäll innan när vi satt och läste igenom rollspelen, blev fruktansvärt lik många situationer som jag funnit mig själv i. Helt sjukt! Men så får det vara för på fredag så lämnar jag det bakom mig och går vidare för då är slutprovet. Då är det dags att ta upp nästa bok - körkortsboken för nu börjar det dra ihop sig. Läskigt nog.

Nej nu ska jag ta tag i detta och sätta mig med lite teoriprov till körlektionen imorgon.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback


Till startsidan igen?


Maria Persson. 23 år.
Bor i Karlskrona, Blekinge.
Plugga Psykiatri på BCY.
Förlovad med världens mest underbara Micke.

Jag skriver av mig om allt det som ligger mig varmast om hjärtat. Har en stor passion för make up & mode - framför allt skor & väskor. Älskar vardagslyx!

Som maskrosbarn lever jag mitt liv till det yttersta för att inte missa någonting och mitt motto är att ta en dag i taget och inte låta rädslan styra livet! Drömmar är till för att uppfyllas!

bloglovin