tidig morgon.

God morgon.
Vilken söndag, solen skiner och temperaturen vandrar bara mer och mer uppåt. Härligt som tusan.
Jaha, lite uppdatering då. Igår efter att jag varit på körskolan och blivit bombaderad med information om droger i trafiken (i 3 timmar) så bestämde vi oss för att köra ut till svärmor i Fågelmara och hämta däck. Var mysigt att komma ut på landet lite trots att det blåste så mycket att vi knappast valde att vara ute.. Men mysigt ändå.

Idag blir det full rulle. Jag ska försöka hinna städa för gruppen kommer hit imorgon. Sen är det tvättdag & vi ska iväg till mina kusiner och fira 2 av mina kusinbarns födelsedagar - även träffa det tredje kusinbarnet som är den nyfödde lilla Rasmus  :) Massa barn på en och samma gång - kan inte bli mer underbart!

Onödigt.
Ska även försöka inviga min "nya" skjorta & mina "nya" boots i vårsolen idag  ♥


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback


Till startsidan igen?


Maria Persson. 23 år.
Bor i Karlskrona, Blekinge.
Plugga Psykiatri på BCY.
Förlovad med världens mest underbara Micke.

Jag skriver av mig om allt det som ligger mig varmast om hjärtat. Har en stor passion för make up & mode - framför allt skor & väskor. Älskar vardagslyx!

Som maskrosbarn lever jag mitt liv till det yttersta för att inte missa någonting och mitt motto är att ta en dag i taget och inte låta rädslan styra livet! Drömmar är till för att uppfyllas!

bloglovin