detaljer.

Idag var der ju som sagt dags för mina kära kusinbarn att fira sina födelsedagar och för en gång skull så ville jag göra något speciellt och vara lite uppklädd. Jag som alltid brukar gå i jeans till sånt.

Jeans blev det i vilket fall som helst, men tog faktiskt på mig ett "bluslinne" från H&M och en liten kofta över bara. Det som gjorde det hela lite uppklätt var att jag faktiskt gjorde en liten uppsättning (brukar alltid ha det rakt ner). Höll på i 20 minuter innan jag gav upp och gick till min käre sambo för hjälp. Gav honom en kamm och bad honom tuppera så mycket som han bara kunde och sen slängde jag upp det i en boll, såg ut som ett kråkbo men blev nöjd som tusan!

Dubbelöronhänge från Intensiv Cravings.

 


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback


Till startsidan igen?


Maria Persson. 23 år.
Bor i Karlskrona, Blekinge.
Plugga Psykiatri på BCY.
Förlovad med världens mest underbara Micke.

Jag skriver av mig om allt det som ligger mig varmast om hjärtat. Har en stor passion för make up & mode - framför allt skor & väskor. Älskar vardagslyx!

Som maskrosbarn lever jag mitt liv till det yttersta för att inte missa någonting och mitt motto är att ta en dag i taget och inte låta rädslan styra livet! Drömmar är till för att uppfyllas!

bloglovin