♥ diixiie ♥



Namn: Maria Persson
Född: 1987-11-13
Hemort: Karlskrona
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Studerar Psykiatri på BCY i Karlskrona.
Började blogga: 2006, men gav mig in på det helhjärtat under januari 2007.

Sminkprodukt jag inte klarar mig utan:
Max lashes mascara från MakeUp Store.
Bär alltid med mig: Puderdosa, mobil, plånbok, läppstift, nagelfil, alamacka, ipod, huvudvärkstabletter.
Borde verkligen sluta med:
Att inte träna.
Käraste ägodelen är:
Min dator, min mobil, min kamera.
Lyssnar helst på:
Pink, Christina Aguilera, Skillet, Hinder, Theory of a Deadman, m.fl.
Bästa film:
Moulin Rouge, Chocolate och många Tim Burton-filmer!
Läser gärna:
Verklighetsbaserade böcker.
Favoriträtt:
Hemlagat eller farmors mat.
Beställer i baren:
"Ge mig något rosa!"
Motto:
Ta en dag i taget och låt inte rädsla styra ditt liv!
Webbsidor jag besöker varje dag:
Alldeles för många.

Kommentarer
♥ annieellen - ett maskrosbarn

Du! Jag tänkte kolla med dig, hur gjorde du för att få ett eget domän? Kram!

2010-09-26 19:04:06
http://annieellen.blogspot.com

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback


Till startsidan igen?


Maria Persson. 23 år.
Bor i Karlskrona, Blekinge.
Plugga Psykiatri på BCY.
Förlovad med världens mest underbara Micke.

Jag skriver av mig om allt det som ligger mig varmast om hjärtat. Har en stor passion för make up & mode - framför allt skor & väskor. Älskar vardagslyx!

Som maskrosbarn lever jag mitt liv till det yttersta för att inte missa någonting och mitt motto är att ta en dag i taget och inte låta rädslan styra livet! Drömmar är till för att uppfyllas!

bloglovin